Hjælp

Hvordan får jeg mine billetter? Hvordan får jeg mine billetter?
Hvornår modtager jeg mine billetter? Hvornår modtager jeg mine billetter?
Hvad betyder det, at mine billetter er "på forespørgsel"? Hvad betyder det, at mine billetter er "på forespørgsel"?
Hvad betyder det, at min bestilte tur starter ved mit hotel? Hvad betyder det, at min bestilte tur starter ved mit hotel?
Er der børnerabat? Er der børnerabat?
Skal man fremvise ID når man henter og ombytter sine billetter? Skal man fremvise ID når man henter og ombytter sine billetter?
Hvad sker der hvis jeg ikke kan benytte mine billetter? Hvad sker der hvis jeg ikke kan benytte mine billetter?
Jeg har et spørgsmål eller en klage? Jeg har et spørgsmål eller en klage?

Hvordan får jeg mine billetter?

Alle dine e-billetter/vouchers sendes til din e-mailadresse som PDF dokumenter. Disse e-billetter/vouchers skal du printe ud, og medbringe til Istanbul, hvor du skal fremvise dem ved indgangen til attraktionen, eller ved det angivne mødested for din bestilling, f.eks. dit hotel. Det er vigtigt du nøje læser alle de informationer der er påtrykt dine e-billetter/vouchers.
Tilbage til Hjælp

Hvornår modtager jeg mine billetter?

Alle e-billetter/vouchers, der ikke er "på forespørgsel", fremsendes automatisk, og umiddelbart til din e-mailadresse, som PDF dokumenter, efter du har gennemført din bestilling, og betalingen er blevet godkendt. Er dine bestilte billetter "på forespørgsel", så sendes de til din e-mailadresse, efter bestillingen er godkendt og bekræftet i Istanbul, hvilket normalt sker meget hurtigt, og senest næste arbejdsdag (typisk dagen efter, hvis det ikke er weekend eller helligdag).
Tilbage til Hjælp

Hvad betyder det, at mine billetter er "på forespørgsel"?

Til visse arrangementer, typisk begivenheder hvor der f.eks.indgår en middag, behøver vi, at få bestillingen bekræftet fra arrangøren i Istanbul. Dette sker normalt meget hurtigt, og senest næste arbejdsdag har vi modtaget svar fra Istanbul(typisk dagen efter, hvis det ikke er weekend eller helligdag). Dette kalder vi; "At en bestilling er på forespørgsel". Rent praktisk sker der det, at hvis/når din bestilling "på forespørgsel" bliver bekræftet, sendes dine e-billetter/vouchers til din e-mailadresse umiddelbart efter betalingen er godkendt. Bliver din bestilling "på forespørgsel" ikke bekræftet (oftest fordi der er udsolgt), så sender vi dig en e-mail, hvor vi informerer om dette, og evt. vil vi tilbyde dig alternative datoer. Bliver din bestilling "på forespørgsel" ikke bekræftet, bliver der selvfølgelig ikke trukket nogen penge på dit kreditkort.
Tilbage til Hjælp

Hvad betyder det, at min bestilte tur starter ved mit hotel?

For en del af vores arrangementer, specielt vores sightseeingture i, og uden for Istanbul, vil I blive afhentet på jeres hotel, det indgår i prisen. Dvs. I skal være klar i hotellets lobby når I bliver afhentet. For præcis afhentnings-tid i dit hotels lobby, bedes du ringe til vores tur-operatør ca. 24 timer i forvejen, for at få præcis mødetid oplyst, og dermed undgår du unødig ventetid i hotellets lobby. Telefonnummer til vores tur-operatør vil klart fremgå af den voucher/e-billet vi sender til dig.
Tilbage til Hjælp

Er der børnerabat?

Ja, til de fleste attraktioner og sightseeing ture findes der børnebilletter og voksenbilletter. Det er vigtigt I læser om aldersgrænsen under hver type af billetter inden I bestiller, da aldersgrænsen for børnebilletter er forskellig fra type af billet til type af billet.
Tilbage til Hjælp

Skal man fremvise ID når man henter og ombytter sine billetter?

Vi anbefaler kraftigt at i medbringer et gyldigt billed ID, sammen med jeres PDF voucher/e-billet til mødestedet for jeres bestilling i Istanbul.
Tilbage til Hjælp

Hvad sker der hvis jeg ikke kan benytte mine billetter?

Betalte og bekræftede billetter tager vi normalt ikke retur, men vi kan måske prøve at gensælge dem til andre kunder, mod et gebyr, men kan ikke garantere noget! Generelt vil vi altid prøve at hjælpe dig med at få annulleret eller gensolgt, dine billetter men kan ikke love noget på forhånd! For mere information, venligst kig under "Kontakt" i topmenuen.
Tilbage til Hjælp

Jeg har et spørgsmål eller en klage?

Skulle der opstå nogle spørgsmål eller klager, bedes I kontakte os på helpdesk@ticmate.com eller under "KONTAKT" på vores site. Venligst noter, at alle spørgsmål og/eller klager skal være os i hænde senest 14 dage efter eventdatoen. Modtager vi spørgsmål og/eller klager efter 14 dage, kan vi ikke garantere vi kan være behjælpelige på nogen måde!
Tilbage til Hjælp

 

Dansk
Ticmate
78 75 53 77 78 75 53 77 E-mail E-mail


Til varekurv